Torsdagen den 9 oktober genomfördes den årliga medlemskvällen på Filmbyn. I år fick vi bland annat lyssna till Kenneth Roth som 1986 arbetade med inspelningen av "Alla vi barn i Bullerbyn". Läs mer om medlemskvällen på www.filmbyn.se/medlem.
Filmbyn har fått en ny hemsida. Vissa sidor byggs fortfarande färdigt – hör gärna av dig om något inte fungerar.